ດັ່ງນັ້ນ, ທ່ານບໍ່ໄດ້ຮັບການໄຫຼເຂົ້າທີ່ມີທ່າແຮງຂອງ leads. ແຕ່ນີ້ບໍ່ໄດ້ຫມາຍຄວາມວ່າ seo ຢ່າງດຽວແມ່ນບໍ່ມີປະສິດທິພາບ. ຖ້າບູລິມະສິດບໍ່ໄດ້ຂະຫຍາຍທຸລະກິດຫຼາຍ, ແຕ່ໄດ້ຮັບຕໍາແຫນ່ງສູງໃນຜົນການຄົ້ນຫາ, ການສົ່ງເສີມເຄື່ອງຈັກຊອກຫາຈະພຽງພໍ. ສໍາລັບການຂະຫຍາຍຕົວຂອງການຈະລາຈອນຢ່າງໄວວາ, ວິທີການປະສົມປະສານແມ່ນແນະນໍາ. ໃຊ້ການສົ່ງເສີມທີ່ສົມບູນແບບໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງບໍລິສັດ elit-website ທີ່ຢູ່ ວຽກງານໃດທີ່ການສົ່ງເສີມທີ່ສົມບູນແບບໃນອິນເຕີເນັດແກ້ໄຂ? ເຄື່ອງມືການຕະຫຼາດດິຈິຕອນທີ່ປະສົມປະສານຈະເຫມາະສົມກັບເຈົ້າຂອງເວັບໄຊທ໌ທີ່ຕ້ອງການ: ເຜີຍແຜ່ຄໍາສັບກ່ຽວກັບໃຫມ່. ຍີ່ຫໍ້;ແນະນຳຜະລິດຕະພັນໃໝ່ອອກສູ່ຕະຫຼາດ ຫຼືເພີ່ມຄວາມຕ້ອງການສິນຄ້າ;ຈັບມື ແລະລື່ນກາຍຄູ່ແຂ່ງອອນໄລນ໌;ບັນລຸການເຕີບໂຕຢ່າງໄວວາໃນແອັບພລິເຄຊັນ ແລະການຂາຍຜ່ານເວັບໄຊທ໌;ເພື່ອສ້າງຄວາມສັດຊື່ຕໍ່ບໍລິສັດ ຫຼືຮ້ານຄ້າ. ບໍ່ມີຜົນໄດ້ຮັບບໍ? ໃນseo ຜູ້ຊ່ຽວຊານເຮັດວຽກ, ແຕ່ບໍ່ມີຜົນໄດ້ຮັບ? ໃນກໍ ຖານຂໍ້ມູນອີເມວ ໜ້າ ທີ່ຂອງ ໜ້າ ທີ່ວຽກ ລະນີນີ້, ການສົ່ງເສີມທຸລະກິດທີ່ສັບສົນແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນ. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະເຂົ້າໃຈວ່າການເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການເພີ່ມປະສິດທິພາບເວັບໄຊທ໌ບໍ່ໄດ້ໃຫ້ຜົນກະທົບທັນທີທັນໃດ. ມັນໃຊ້ເວລາເພື່ອນໍາເວັບໄຊທ໌ໄປສູ່ຈຸດສູງສຸດແລະດຶງດູດລູກຄ້າຜ່ານການຄົ້ນຫາ. ໃນຂະນະທີ່ຜົນກະທົບຂອງ seo ກໍາລັງເຕີບໂຕ, ການຈະລາຈອນຂອງຊັບພະຍາກອນສາມາດຖືກຖອກລົງໂດຍໃຊ້ຊ່ອງທາງອື່ນໆ. ນີ້ຈະລົບລ້າງການຫຼຸດລົງຂອງການຂາຍ. ຂັ້ນຕອນການສົ່ງເສີມອິນເຕີເນັດທີ່ສົມບູນແບບປະກອບດ້ວຍ?ບໍ່ມີກົນລະຍຸດແມ່ແບບທີ່ສາມາດຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ສໍາລັບທຸກຄົນ. ໂດຍເນື້ອແທ້ແລ້ວຂອງວິທີການທີ່ສົມບູນແບບແມ່ນວ່າຊຸດຂອງເຄື່ອງມືໄດ້ຖືກຄັດເລືອກໂດຍຄໍານຶງເຖິງສະເພາະຂອງທຸລະກິດ, ຄວາມຕ້ອງການແລະເປົ້າຫມາຍຂອງລູກຄ້າ, ແລະງົບປະມານການໂຄສະນາ.
ປັດໄຈສ້າງຜົນບັງຄັບໃຊ້ອີງໃສ່ປັດໃຈເຫຼົ່ານີ້, ຜູ້ຊ່ຽວຊານສ້າງແຜນປະຕິບັດງານທີ່ມີປະສິດທິພາບແລະປະຕິບັດຂະບວນການສົ່ງເສີມໂດຍຂັ້ນຕອນ. ໃນເວລາດຽວກັນ, ມັນເປັນມູນຄ່າທີ່ຈະຊີ້ໃຫ້ເຫັນຂັ້ນຕອນພື້ນຖານທີ່ຈະມີໃນເວລາທີ່ເຮັດວຽກກັບໂຄງການໃດກໍ່ຕາມ: ການກວດສອບການຕະຫຼາດ. ລວມມີການວິເຄາະຕະຫຼາດການແຂ່ງຂັນ, ການປະເມີນການຈະລາຈອນຂອງຊັບພະຍາກອນ, ຊ່ອງທາງການສົ່ງເສີມ. ມັນຈະໃຫ້ຄວາມຄິດຂອງຄວາມເຂັ້ມແຂງແລະຈຸດອ່ອນຂອງ rivals, ຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມການຂອງເຂົາເຈົ້າ, ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຫຼິ້ນອອກວິທີແກ້ໄຂທີ່ດີທີ່ສຸດແລະປະຕິບັດໃຫ້ເຂົາເຈົ້າໃນຂະບວນການຂອງສະລັບສັບຊ້ອນ promotion.technical ການກວດສອບຂອງເວັບໄຊດັ່ງກ່າວ. ນີ້ແມ່ນການກວດສອບຊັບພະຍາກອນສໍາລັບບັນຫາທີ່ຈະປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ມັນໄປຮອດຈຸດສູງສຸດຫຼືການປະຕິບັດວຽກງານອື່ນໆໃນກອບການສົ່ງເສີມທີ່ສັບສົນ.
|